• banner

Cosa hè un mutore planetariu?

Micro Motore planetariu DC

A parolla "planetaria" hà un significatu spiciali in a lingua di l'ingranaggi.Si riferisce à una dispusizione particulari di ingranaggi tale chì almenu un ingranaghju hè un ingranaghju internu, o ring, un ingranaghju hè un ingranaghju "sole" è hè muntatu nantu à a stessa linea centrale cum'è l'ingranaghju.Inoltre, ci hè almenu un ingranaghju, chjamatu u pianeta, muntatu nantu à un fustu chjamatu carrier, trà u sole è l'anellu (in maglia cù i dui).In generale, quandu l'anellu o u sole hè rotatu (è l'altru mantene fissu), l'ingranaggio di u pianeta è u trasportatore "orbitanu" u sole.

In ocasu, arrangiamenti simili in quale u trasportatore hè fissu (impedisce u pianeta da l'orbita), è u sole (o anellu) hè rotatu sò chjamati "planetari", ma in modu strettu, sti arrangiamenti sò bè ​​​​riferiti cum'è "epiciclicu".(L'unica distinzione hè chì u trasportatore, chì i pianeti sò muntati, hè fissu o micca. Visually, pareanu u listessu cum'è i treni planetarii à u laic.

 

Funzione di riduttore planetariu:

Trasmissione di u mutoreputenza è torque;

Trasmissione è velocità di putenza currispondente;

Aghjustate a partita d'inerzia trà a carica meccanica in u latu di l'applicazione è u mutore in u latu di l'accionamentu;

 

A cumpusizioni di riduttore planetariu

L'origine di u nome di u riduttore planetariu

In u mità di sta serie di cumpunenti hè u cumpunente di trasmissioni core chì ogni reductore planetariu deve purtà: u set di ingranaggi planetariu.

Pò esse vistu chì in a struttura di l'ingranaggio planetariu, ci sò parechje ingranaggi attornu à un ingranaghju di u sole (sun gear) longu à l'ingranaggio internu di l'alloghju di u riduttore planetariu, è quandu u riduttore planetariu hè in funzione, cù l'ingranaggio di u sole (sole). gear) A rotazione di a rota), parechji ingranaggi intornu à a periferia seranu ancu "gira" intornu à l'ingranaggio cintrali.Perchè u layout di a parte di trasmissione core hè assai simili à a manera chì i pianeti in u sistema solare giranu intornu à u sole, stu tipu di riduttore hè chjamatu "reducer planetariu".Hè per quessa chì u riduttore planetariu hè chjamatu reductore planetariu.

L'ingranamentu di u sole hè spessu chjamatu "ingranamentu di u sole" è hè guidatu per rotà da u servomotore di l'ingressu à traversu l'arbulu d'ingressu.

L'ingranaggi multipli chì giranu intornu à l'ingranaggio di u sole sò chjamati "ingranaggi di u pianeta", un latu di quale hè ingaghjatu cù l'ingranaggio di u sole, è l'altru latu hè impegnatu cù l'ingranaggio internu anulare nantu à u muru internu di l'alloghju riduttore, purtendu a trasmissione. da l'arbulu di input à traversu l'ingranaggio di u sole.A putenza di torque vene, è a putenza hè trasmessa à l'estremità di a carica attraversu l'arbulu di output.

Duranti u funziunamentu nurmale, l'orbita di l'ingranaggio planetariu "girendu" intornu à l'ingranaggio di u sole hè l'ingranaggio anulare nantu à u muru internu di l'alloghji di riduzzione.

 

Principiu di travagliu di riduttore planetariu

Quandu l'ingranaggio di u sole gira sottu à l'accionamentu di u servomotore, l'azzione di meshing cù l'ingranaggio planetariu prumove a rotazione di l'ingranaggio planetariu.Infine, sottu a forza motrice di a rotazione, l'ingranaggio planetariu rotulerà nantu à l'ingranaggio anulare in a listessa direzzione chì l'ingranaggio di u sole gira, furmendu un muvimentu "rivuluzionariu" intornu à l'ingranaggio di u sole.

Di solitu, ogni riduttore planetariu averà parechje ingranaggi planetarie, chì giraranu intornu à l'ingranaggio di u sole cintrali à u stessu tempu sottu à l'azzione di l'arburetu di input è a forza di rotazione di u sole, sparte è trasmettenu a putenza di output di u riduttore planetariu.

Ùn hè micca difficiule di vede chì a velocità di ingressu di u latu di u mutore di u riduttore planetariu (vale à dì, a velocità di l'ingranaggio di u sole) hè più altu ch'è a velocità di output di u so latu di carica (vale à dì, a velocità di l'ingranaggio planetariu chì gira. intornu à l'ingranaggio di u sole), per quessa hè chjamatu.U mutivu di "Reducer".

U rapportu di velocità trà u latu di u mutore di u mutore è u latu di output di l'applicazione hè chjamatu u rapportu di riduzzione di u riduttore planetariu, chjamatu "rapportu di velocità", chì hè generalmente rapprisintatu da a lettera "i" in a specificazione di u produttu. chì hè cumpostu di l'anellu annular è u sole di u sole hè determinatu da a ratio di e dimensioni (circunferenza o nùmeru di denti).In generale, u rapportu di velocità di un riduttore planetariu cù un set di riduzzione in una sola tappa hè di solitu trà 3 è 10;un riduttore planetariu cù un rapportu di velocità di più di 10 hà bisognu di utilizà un ingranaghju planetariu in dui fasi (o più) per a decelerazione.

U nostru mutore Pincheng hà anni di sperienza di pruduzzione di motori di ingranaggi.Benvenuti à mandà noi dumanda.L'OEM hè dispunibule !!

ti piace ancu tutti


Tempu di Postu: 26-Sep-2022