• banner

Cume selezziunà DC Micro Gear Motor?

Micro Gear Motor Cumu sceglie

Motori d'ingranaggi DCscelta parechji non-prufessiunali demanders di solitu esigenu: u più chjucu u tagliu, u megliu, u più grande u torque, u megliu, u più bassu u rumore, u megliu, è u prezzu prezzu, u megliu.In fatti, stu tipu di selezzione ùn solu aumenta u costu di u pruduttu, ma ancu falla à selezziunà un mudellu adattatu.Sicondu l'esperienza di ingegneri anziani in l'industria, hè cunsigliatu di selezziunà mudelli da i seguenti aspetti

Cumu sceglie umutore dc geartaglia?

1: U spaziu massimu di stallazione chì pò esse accettatu, cum'è diamitru, lunghezza, etc.

2: A dimensione di a viti è a pusizione di stallazione, cum'è a dimensione di a vite, a prufundità effettiva, u spaziu, etc.

3: U diamitru di l'arbulu di output di u produttu, u vitu pianu, u pirtusu di pin, u bloccu di pusizzioni è altre dimensioni, questu deve prima cunsiderà l'apparizione di a stallazione.

In u disignu di u produttu, pruvate di riservà un spaziu più grande per l'assemblea di u produttu, perchè ci sò più mudelli per sceglie.

 

A scelta di e pruprietà elettriche

1: Determina u torque nominale è a velocità.Se ùn sapete micca ciò chì avete bisognu, pudete cumprà pronti in u mercatu dopu a stima è torna à pruvà.Dopu OK, mandate à u fornitore per aiutà à pruvà è cunfirmà.À questu tempu, avete solu dà a tensione di u putere è u currente di travagliu.

2: Corrente è coppia massima permessa.Di solitu, ognunu pensa chì u più grande u torque, u megliu.In fatti, u torque eccessivu pruvucarà danni à tuttu u sistema di l'equipaggiu, causendu un usu meccanicu è strutturale, è à u stessu tempu, causarà danni à u mutore è a scatula di trasmissione stessu è a vita insufficiente.

3: Quandu selezziunate e proprietà elettriche, pruvate à sceglie a bassa velocità è u rapportu di riduzzione chjuca, in modu chì un pruduttu cù alta forza è longa vita pò esse acquistatu.

 

A scelta di u rumore DC GEAR MOTOR

Di solitu, u rumore riferitu si riferisce à u rumore meccanicu

1: Dopu a stallazione di u mutore in u pruduttu, si trova chì u sonu hè relativamente forte, è u rumore deve esse migliuratu.A consegna di mostra ripetuta ùn pò ancu risolve u prublema, chì spessu accade.In fatti, stu rumore ùn hè micca necessariamente u sonu di u pruduttu stessu, ma pò esse u sonu di una varietà di rumori, cum'è a resonance causata da una rotazione troppu veloce, cum'è a resonance formata da a cooperazione rigida diretta trà u gearbox è l 'attrezzatura miccanica, cum'è trascinendu u rumore di carica causatu da l'eccentricità, etc.

2: In più, a selezzione di u pruduttu stessu richiede ancu un sustegnu tecnicu forte.Di solitu, l'ingranaggi di plastica anu un rumore più bassu di l'ingranaggi di metallo, l'ingranaggi elicoidali anu un rumore più bassu di l'ingranaggi spur, è l'ingranaggi a vite senza fine metallica è l'ingranaggi planetari.A scatula hà assai rumore è cusì.Di sicuru, u rumore pò ancu esse ridutta in modu efficace ottimizendu u disignu è assicurendu a precisione di u machining.

 

Determina a direzzione prioritaria di l'assicuranza di u produttu

1: Selezziunate diversi motori ingranaggi secondu diversi ambienti di usu.Per esempiu, a machina finanziaria richiede affidabilità di u produttu, cum'è i ghjoculi, è a sicurità di u produttu è a prutezzione di l'ambiente.Per esempiu, i prudutti industriali, cum'è i valves, anu bisognu di dà priorità à a vita di u pruduttu, è i prudutti di a casa anu da priurità à a tranquillità di u pruduttu.

2: In circustanze nurmale, ingegneri sperimentati prucederanu prudutti detallati su misura chì rispondenu à i bisogni di i clienti secondu e diverse esigenze di i clienti, è ùn sò micca limitati à scuntrà a velocità è u torque di u pruduttu.

A causa di a varietà di usi di u produttu, a selezzione di motori dc geared hè una cunniscenza, è hè difficiule di ottene un livellu prufessiunale in un cortu periodu di tempu.In questu casu, hè megliu confià ingegneri prufessiunali per aiutà cù a selezzione, chì ponu ottene duie volte u risultatu cù a mità di u sforzu.

ti piace ancu tutti


Tempu di Postu: 26-Sep-2022