• banner

Chì ghjè u metudu di cuntrollu di pompa sommergibile di frequenza variabile DC?

Fornitore di micro pompe d'acqua

Per assicurà l'usu currettu di i cumpunenti sensibili à a temperatura è l'umidità durante u patching, è per impediscenu i cumpunenti di u patch da esse affettati da l'umidità è l'umidità in l'ambiente, sò usati materiali di imballaggio antistatici.I punti seguenti ponu esse gestiti è cuntrullati in modu efficace per evità l'impattu di i materiali per via di una gestione impropria è di a qualità di cuntrollu.

Regulamentu Ambientale

A temperatura ambiente di l'attellu induve sò usati cumpunenti sensibili à a temperatura è l'umidità hè 18 ~ 28 ℃, è l'umidità relativa hè trà 40% ~ 60%;Quandu si guarda, l'umidità relativa di a scatula a prova di umidità hè menu di 10%, è a temperatura hè trà 18 ~ 28 ℃; U persunale di materiale verifica a temperatura è l'umidità di a scatula a prova di umidità ogni 4 ore, è registra a so temperatura. è i valori di umidità in a tavula di cuntrollu di temperatura è umidità;Se a temperatura è l'umidità supera a gamma specificata, avvisate immediatamente u persunale pertinenti per migliurà, è pigliate e misure correttive currispundenti, cum'è l'asciugatore, aghjustate a temperatura interna, o caccià i cumpunenti in a scatula a prova di umidità difettosa è metteli in una scatula qualificata a prova di umidità.U tempu d'apertura o u tempu d'apertura di u spaziu di l'ambienti di temperatura è umidità in ogni spaziu chjusu ùn deve micca più di 5 minuti per assicurà chì e cundizioni di temperatura è umidità ponu cuntinuà à esse in u range di cuntrollu.

U cuntrollu di prucessu

a.Quandu si dismantling u vacuum packaging di cumpunenti sensibili à l'umidità in l'inverterpompa d'acqualinea di pruduzzione di patch di circuitu di cuntrollu di circuitu, duvete portà un bracciale elettrostaticu è guanti elettrostatici, è apre l'imballu di vacuum nantu à una tavola cù una bona prutezzione elettrostatica.Dopu u disassemblamentu, verificate se i cambiamenti di a carta di umidità rispondenu à i requisiti (secondu i requisiti di l'etichetta nantu à u saccu di imballaggio)。Per i circuiti integrati SMD chì rispondenu à i requisiti, una etichetta di cuntrollu di cumpunenti sensibili à l'umidità deve esse appiccicata à u pacchettu.

b.Quandu a linea di produzzione riceve cumpunenti sensibili à l'umidità in massa, hè necessariu di cunfirmà se i cumpunenti sò qualificati secondu l'etichetta di cuntrollu di cumpunenti sensibili à l'umidità, è i cumpunenti qualificati anu da esse aduprati preferenzialmente.

c.Dopu chì u cumpunente sensibile à l'umidità hè sballatu, u tempu di esposizione à l'aria prima di riflussu ùn deve micca superà a qualità è a vita di u cumpunente sensibile à l'umidità.

d.Per i circuiti integrati chì anu da esse cotti è micca qualificati, saranu consegnati à u persunale di cuntrollu di qualità per u rifiutu è tornanu à u magazzinu.

metudu di cuntrollu

a.L'ispezione di materiale in entrata - un saccu di dessicante è una carta di umidità relativa deve esse attaccati à u saccu a prova di umidità, è i segni d'avvertimentu di testu pertinenti deve esse appiicati fora di u saccu a prova di umidità.Se l'imballu ùn hè micca bonu, deve esse cunfirmatu da u persunale pertinente.

b.Magazzinamentu di materiale - i materiali unopened deve esse guardatu secondu l'istruzzioni;se i materiali unopened deve esse tornatu à u magazzinu per u almacenamentu, si deve esse sigillati in un saccu à prova di umidità dopu a coccia;se i materiali unopened ùn seranu micca utilizati immediatamente, anu da esse temporaneamente guardatu in un fornu à bassa temperatura.

c.Operazione in linea - sballà quandu hè in usu, è verificate è riempie a carta di l'indicatore di umidità à u stessu tempu;riempie a carta di cuntrollu di rifornimentu è indicà u simbulu di cumpunenti sensibili à a temperatura è l'umidità quandu cambiate i materiali;riturnà i materiali in cunfurmità cù i rigulamenti di almacenamentu è poi imballà è almacenà secondu i requisiti currispondenti dopu a demistificazione.

D. U funziunamentu di dehumidificazione - selezziunate e cundizioni di coccia è u tempu secondu u livellu di umidità di i cumpunenti SMD, e cundizioni ambientali è u tempu di apertura.

U sopra hè l'intruduzioni di u metudu di cuntrollu di uPompa sommergibile à frequenza variabile DC.Se vulete sapè più nantu à a micro pompa d'acqua, per piacè cuntattateci.

ti piace ancu tutti


Tempu di Postu: Feb-19-2022