• banner

Micro Gear Motor Cumu aduprà

Cum'è u nome implica, umicro mutore di riduttore di ingranaggihè cumpostu da un riduttore di ingranaggi è un mutore di bassa putenza.

L'applicazione hè assai larga.U micro motore di Pincheng pò esse usatu in l'apparecchi di cucina, l'equipaggiu medicale, l'equipaggiu di sicurezza, l'equipaggiu sperimentale, l'equipaggiu d'uffiziu, l'utensili di energia, etc. Di sicuru, ci sò parechji tippi di micro motori, è i pruduttori anu da sceglie u mutore secondu u so propiu.

Riferimentu per a selezzione di micromutore di gear

Un gearbox - altrimenti cunnisciuta cum'è un riduttore d'ingranaggi o un riduttore di velocità - hè un inseme di ingranaggi chì ponu esse aghjuntu à un mutore per diminuisce drasticamente a velocità è / o aumentà u torque.Pincheng prupone quattru tippi diffirenti di riduttori di ingranaggi: Planetariu, Parallel Shaft, Right Angle Worm è Right Angle Planetary (Bevel).Ogni tipu di scatula di trasmissione funziona à l'unisonu cù un mutore per ottene l'output di velocità-torque desideratu.U fabricatore furnisce un standard di riferimentu per a verificazione di a forza radiale è di a forza assiale di l'arbre di output di u micro-ingranaggio.

Calculate u torque.U calculu di torque hè assai impurtante per a vita di serviziu di u riduttore di micro gear.Prestate attenzione à s'ellu u grande torque durante a trasmissione, l'equipaggiu di cumunicazione 5G, l'accelerazione logistica intelligente supera u grande torque di carica di u riduttore.

Sè vo site in affari, pudete piace

Ambiente di travagliu di DC GEAR MOTOR

U mutore funziona per un bellu pezzu o pocu tempu?Umitu, aria aperta (anti-corrosione, impermeabile, classi d'insulazione, tappa protettiva M4), è a temperatura ambientale di u mutore.

Installazione di DC GEAR MOTOR

I metudi di stallazione di u mutore sò: installazione horizontale è installazione verticale.U centru di l'arburetu hè un fustu solidu o un fustu cavu.S'ellu hè stallatu nantu à un fustu solidu, ci hè una forza axial è una forza radiale?Struttura di trasmissione esterna, struttura di flange.

Schema strutturale

S'ellu ci sò esigenze non standard per a direzzione di l'arbulu di uscita, l'angolo di a scatula di junction, a pusizione di a bocca di uscita, etc.

A caratteristica principale di u mutore di ingranaggi in miniatura hè chì hà una funzione autobloccante, è i vantaghji sò struttura compatta, precisa.

Chì ghjè l'applicazione di u mutore geared?

I riduttori di micro ingranaggi ponu esse aduprati in apparecchiature mediche di precisione, robot intelligenti, città intelligenti, medicale intelligente, vitture intelligenti, utensili per stampatori, taglio di fiamma, taglio laser, macchinari per utensili, imballaggi alimentari, industrie d'automatizazione, equipaghji per l'aviazione, equipaghji semiconduttori, medicali. attrezzature, robots, manipulatori, attrezzature di cumunicazione, attrezzature farmaceutiche, attrezzature per stampa, macchine per imballaggio, macchine tessili, macchine utensili CNC, curvatubi CNC, attrezzature di parcheggio, attrezzature di misurazione, macchine utensili, sistemi di monitoraggio di precisione, industria di veiculi, sistema di cuntrollu automaticu, è altri campi.

Havi e caratteristiche di alta velocità, pocu spaziu di ritornu, picculu voluminu, grande torque di trasmissione è longa vita di serviziu.U mutore hè cuncepitu è ​​fabbricatu nantu à a basa di u sistema di cumminazione modulare.Ci hè parechje cumminazzioni di mutore, metudi di stallazione è schemi strutturali.U rapportu di trasmissione hè finemente classificatu per scuntrà diverse cundizioni di travagliu è realizà a meccatronica.

Cù 12 anni di sperienza inmicro mutoreindustria, pudemu furnisce u pruduttu più prufessiunale è costu efficace à i nostri clienti.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di posta: 01-09-2022