• banner

Chì sò i vantaghji è e caratteristiche micro-pompe ?

Fornitore di micro pompe d'acqua

Chì vantaghji di micro-pompe di qualità industriale?Cumu cunnosce a micro pompa d'acqua?Una micro pompa d'acqua pò pompà tuttu?Seguimu umicro pompa d'acquaintroduzione di u fabricatore.

A pompa d'acqua in miniatura DC WAT hè essenzialmente un pruduttu ecunomicu di a pompa d'acqua in miniatura è a gas dual-purpose WKY.I differenzi specifichi trà i dui sò i seguenti:

1. Qualità differente

U costu di a produzzione face a diferenza di qualità.Per esempiu, a pompa d'acqua ecunomica WAT ​​usa cuscinetti impregnati d'oliu, è a serie WKY di pompa d'acqua senza spazzola di longa durata usa cuscinetti à doppia sfera high-end.I dui anu un rendimentu di corsa cuntinuu è stabilità sottu una carica pesante.U gradu è affidabilità varianu assai.

2. Differenti Livellu di rumore

WKY pò eseguisce continuamente ghjornu è notte, è u rumore in u mezu hè basicamente invariatu;dopu chì WAT funziona continuamente per un periudu di tempu, per via di l'oliu di u cuscinettu chì cuntene l'oliu chì si secca gradualmente, u rumore pò diventà forte ...

3. Different Life time

Sutta a cundizione di piena carica, u tempu di funziunamentu cuntinuu à longu andà di WKY righjunghji> ore 6000, è a prova hè sempre;mentri a vita operativa cuntinuu di WAT hè solu circa 1000 ore;

4.Guatantee differente

A pompa d'acqua senza spazzola di longa vita WKY hè garantita per un annu, mentre chì u WAT hè garantitu solu per mezu annu.

L'industria di micro-pump s'hè sviluppata rapidamente in l'ultimi anni, cusì pò a micro-pump pump tuttu?Di sicuru, una tale pompa d'acqua universale ùn pò micca esse.

Prima di tuttu, duvete truvà una pompa d'oliu speciale per u pumping oil, soprattuttu quandu u pumping liquidi inflammabili è splusivi cum'è a benzina, a sicurità hè a prima priorità.Hè cunsigliatu di truvà una pompa chì hà passatu a certificazione a prova di esplosione per assicurà a sicurità!E tali pumps sò spessu assai caru, micca paragunabili à i micro-pumps di decine di yuan da i fabricatori informali.

I micro-pompe d'acqua chì ponu funziunà continuamente per un bellu pezzu sò tutti i pruduttori di pompe d'acqua regulare in cunfurmità cù standard stretti o ancu duri, è u costu di cuncepimentu, ricerca è sviluppu, è u costu di cumpunenti d'alta qualità, etc. u costu di ogni micro pompa d'acqua ùn pò esse micca menu di 2-3 USD Dollar;

In u campu di usu, i paràmetri chjave di a micro pompa d'acqua: u flussu, u colpu di aspirazione, a pressione, s'ellu hè autopriming, etc.;diverse cundizioni di travagliu anu bisogni diffirenti.Cumu pò una certa micro-pompa rimpiazzà tanti micro-pumps cù diversi usi è strutture?

Per esempiu, u fabricatore prufessiunale di micro pompe d'acqua - Yiwei Technology, pruduce parechji tippi di micro pompe d'acqua, cù decine di serie è centinaie di prudutti, chì ponu esse divisu à pocu pressu in trè categorie: micro pompe d'acqua è d'aria, micro auto-priming. pompe, micro pompa sommergibile.

Sò destinati à:

1.Occasioni chì ponu esse fora di l'acqua;

2.Need auto-priming, un certu flussu, occasioni d'alta pressione;

3.When u liquidu à esse pumped cuntene una piccula quantità di particeddi.

U primu usu, u mudellu cumunimenti utilizatu hè a pompa in miniatura d'acqua è di gasu dual-purpose WKY1000, chì pò esse inattivu per un bellu pezzu, currendu intornu à u clock, è u flussu di apertura hè 1 litru / min.;

U secondu usu, u mudellu cumunimenti utilizatu hè a pompa spray in miniatura BSP40160, autopriming finu à 4 metri, pressione MAX 0.4MPA, flussu apertu 16L / min;

U terzu usu, u mudellu cumunimenti utilizatu hè u tippu di interruttore automaticu micro pompa sommergibile QZ750-4040F, cù un interruttore di galleggiante integratu à l'internu, chì pò inizià è si ferma automaticamente, è u flussu di apertura hè di 40 litri / min ......

In più, a pompa d'acqua in miniatura ùn hè micca una pompa resistente à a corrosione, è a so capacità resistente à a corrosione ùn pò esse paragunata cù una pompa speciale resistente à a corrosione.I micro-pumps di decine di yuan o ancu più prezzu spessu cuntenenu assai acqua in a propaganda di paràmetri è funzioni;Sè avete solu cumprà stu tipu di pompa d'acqua in miniatura per u prezzu, u periculu oculatu hè abbastanza grande.

Sè avete solu cumprà stu tipu di pompa d'acqua in miniatura per u prezzu, u periculu oculatu hè abbastanza grande.

ti piace ancu tutti


Tempu di Postu: Jan-08-2022