• banner

Chì duvemu nutà quandu cumprà una micro pompa d'acqua?

Fornitore di micro pompe d'acqua

Umicro pompe d'acquahè usata in modu salvaticu, assai cose in a nostra vita utilizanu micro pompe d'acqua, è l'acquistu di micro pumps hà bisognu di cunsiderà chì prublemi sò stati prublemi di cunsumatori, i seguentifabricatore di micro pompatecnulugia scopu di presentà voi à l 'acquistu di micro pompa acqua ci vole à cunsiderà i prublemi.

I prublemi à cunsiderà in u prucessu di cumprà una micro pompa d'acqua:

1. Quandu selezziunà a micro pompa d'acqua è a pompa d'oliu, duvemu selezziunà u standard appropritatu è u tipu secondu i bisogni specifichi di l'applicazione di i clienti.

Problemi da cunsiderà in u prucessu di cumprà una pompa d'acqua in miniatura

2. Hè chjaru chì u mediu trasportatu da a micro pompa d'acqua è a pompa d'oliu hè è quale hè a viscosità.U flussu di a pompa deve esse sceltu secondu a dumanda d'acqua, e cundizioni di a fonte d'acqua è l'usu di u giardinu di l'usu di piantazione, ripruduzzione, trasfurmazioni è vita.Se a fonte d'acqua hè abbastanza abbastanza, a specificazione di u mudellu di a pompa hè principalmente determinata secondu a dumanda massima d'acqua.

3. Scuprite quantu a temperatura hè alta durante u stage.

4. A micro pompa d'acqua hè guidata da un mutore indipindenti, chì pò esse efficacemente bluccà a pulsazione di pressione upstream è a fluttuazione di u flussu, è a pulsazione di pressione à l'outlet di a micro pompa d'acqua pò esse cuntrullata in 1%.

E dumande chì deve esse cunsideratu nantu à l'acquistu di micro pumps sò presentati quì, avete capitu?

Sè avete bisognu di cumprà più tardi, pudete riferite à e dumande sopra.

ti piace ancu tutti


Tempu di posta: 22-Nov-2022