• banner

Cumu rimpiazzà una Micro Pump?

Cumu installà a micro pompa d'acqua dipende da quale tipu di micro pompa d'acqua hè sceltu.

Mpompa d'acqua icro

Ogni serie hà caratteristiche diverse è metudi di stallazione diffirenti.

Diverse serie di micro pompe d'acqua

Per esempiu, serie di flussu picculu è serie di flussu mediu dimicro pompe d'acqua, etc., ci sò quattru pedi di muntatura sottu à u corpu di a pompa, chì ponu esse fissati cù viti auto-tapping per riduce a vibrazione, ma tU rumore è a vibrazione di a serie di pompa auto-priming miniatura sò assai chjuchi.Ancu s'è a pompa hè piazzata, ùn hè micca bisognu à esse fissu, è a pompa pò ancu travaglià nurmale.

A serie di micro pompa sommergibile è a serie di flussu ultra-grande ponu travaglià direttamente in l'acqua. Per esempiu, u flussu di a pompa micro sommergibile hè 87 metri cubi per ora, è u pesu di a pompa hè 2,2 kg.Sicondu u pesu stessu di a pompa, l'equilibriu pò esse bè mantenutu, è ùn ci hè bisognu di aghjunghje altre metudi di fissazione.

A pompa micro sommergibile di flussu mediu vene cun un designu di sediu di carta fissu exquisite, chì hè cunvenutu per a stallazione è a fissazione in u fondu o laterale;

Micro pompa d'acqua, serie di pompa d'acqua è di gas, sta serie hè stallata in ogni direzzione. I quattru pads assorbenti di u pede oculati in l'abdomen di u corpu di a pompa ponu esse rotati fora (per esempiu, girati 180 gradi per esse paralleli à l'outlet di l'acqua), è avvitati in i buchi di stallazione cù viti auto-tapping per cunnette fermamente.

Cumu disassemble a micro pompa d'acqua di vittura?

Aspittà sempre finu à chì u mutore hè frescu prima di travaglià in ogni parte di u sistema di rinfrescante, seguite e prucedure cunsigliate da u fabricatore di u veiculu per caccià i cumpunenti di a trasmissione di cinturione, sguassate a manguera cunnessa à a pompa d'acqua, sia cuscenti chì quandu sguassate a manguera, un grande a quantità di Coolant esce da u tubu; Allentate i bulloni è sguassate a vechja pompa d'acqua, sguassate i vechji sigilli / guarnizioni o vechji residui di sigillanti è assicuratevi chì a superficia di muntatura hè pulita, verificate altre parti di serviziu di u sistema di rinfrescante prima di installà a nova pompa d'acqua.

Installa una nova pompa d'acqua. Ùn forzà micca l'avviamentu di a pompa chjappà l'arbre di a pompa.Vechji gaskets è sigilli deve esse rimpiazzati cù novi.Segui attentamente l'istruzzioni di stallazione.Aduprate sigillante solu s'ellu hè specificamente cunsigliatu da u fabricatore di u veiculu.Aduprate un sigillante uniforme à i bordi di a parte, ma ùn aduprate micca troppu sealand. Se ci hè troppu sigillante nantu à e parti, sguassate l'excedente di sigillante prima di installà a nova pompa. Troppu sigillante pò interferisce cù a stallazione propria è pò rompe in u sistema di rinfrescante, contaminandolu.I sigillanti sò ancu fatti à diverse tassi di siccazione, cusì per piacè rispettate l'istruzzioni stampate di u sigillante.

Stringhje i bulloni in modu uniforme à a specificazione di torque di u fabricatore, ricollegate i tubi, riempite u sistema di raffreddamentu cù u coolan currettu.d cunsigliatu da u fabricatore di u veiculu, girate a pompa manualmente è assicuratevi chì gira liberamente, assicuratevi chì u sistema di trasmissione di cinghia chì guida a nova pompa d'acqua hè in perfette cundizione, è installate in cunfurmità cù e prucedure cunsigliate da u fabricatore di u veiculu.. U sistema di trasmissione di cinturione travaglia cù a pompa d'acqua.Hè per quessa, secondu Gates, rimpiazzà e pompe d'acqua, cinture è altri cumpunenti di trasmissione à u stessu tempu hè un bonu mantenimentu preventivu.. U sistema di trasmissione di cinturione travaglia cù a pompa d'acqua.Hè per quessa, secondu Gates, rimpiazzà e pompe d'acqua, cinture è altri cumpunenti di trasmissione à u stessu tempu hè un bonu mantenimentu preventivu..

Quandu a pompa hè nova, hè normale chì una certa infiltrazione d'acqua attraversu i buchi di drenu, postu chì u sigillo meccanicu internu di a pompa hà bisognu di circa dece minuti di tempu di funziunamentu per sedia bè (periodu di robba). ùn hè micca normale chì a filtrazione di l'acqua è a goccia da u pirtusu di scupper diventenu più evidenti o infiltrazioni da a superficia di muntatura, chì indicanu un fallimentu di cumpunenti o una stallazione sbagliata.
Tenite in mente chì alcune perdite diventeranu apparenti quandu u mutore hè frescu, mentri àutri diventeranu solu quandu u mutore hè caldu.

U sopra hè l'intruduzioni di cumu rimpiazzà a micro pompa d'acqua.Se vulete sapè più nantu à a micro pompa d'acqua, cuntattate i nostrifabricatore di pompa d'acqua.


Tempu di post: 17-Jan-2022