• banner

Una breve acqua di a pompa d'acqua elettrica elettrica

Fornitore di micro pompe d'acqua

Sè avete mai affruntatu u compitu di sguassà grandi quantità di acqua, sapete quantu utile è indispensabile hè una bona pompa d'acqua.I seguenti descrizanu ancu l'intruduzioni di a pompa d'acqua elettrica, spergu per aiutà.

Pompa d'acqua elettrica

Cum'è u nome suggerisce, e pompe elettriche sommergibili necessitanu un mutore elettricu - chì viaghja direttamente da una fonte di energia - per alimentà a pompa.Questu significa ancu chì quandu sceglite un mutore elettricu, avete da assicurà chì pò manighjà a putenza necessaria per fà a pompa.Un calculu rapidu per questu hè chì a qualificazione per ogni mutore richiede circa duie volte a putenza di corrente inrush per vultà a pompa bè.

Per esempiu, se a vostra pompa hà bisognu di 65 putenza per funziunà à l'efficienza ottima, avete bisognu di un suministru di energia cù duie volte a so capacità operativa normale per trattà tutte e necessità d'avvicinamentu è di start-up.Hè impurtante di ricurdà chì a maiò parte di l'elettricità volenu 'snot opera sottu à l'acqua.Per questu mutivu, sò generalmente limitati à l'alimentazione di l'impeller o di e fognature by pass pumps, è u mutore ùn deve mai esse sottumessu.

Ci sò mutori sommergibili appositamente cuncepiti per eseguisce più grandi pompe suber elettriche sable, ma sò assai caru.

Pompa submersible PTO

A pompa di presa di forza funziona - trasmettendu in modu efficiente a putenza meccanica da un mutore remoto.In altri palori, una volta chì a cunnessione PTO hè fatta u mutore di u veiculu cummerciale - sia usendu a pompa PTO di u sistema idraulicu nantu à un caricatore meccanicu o qualsiasi equipamentu cù un tap idraulicu hè prestu à aduprà.

Inoltre, à u cuntrariu di e matematiche implicate in u calculu di a putenza abbastanza per una pompa elettrica, se a vostra putenza 65 hà bisognu di una pompa di decollezione per funziunà in modu efficiente, avete solu bisognu di un mutore di 65 hp per sapè.

E pompe PTO sò più faciuli di cuncurrenza.In più, ùn devi micca preoccupatu di u mutore di pompa.

Fornitura di energia elettrica

Se sceglite una pompa elettrica, avete ovviamente un pocu di electricità in ogni locu.Questu significa chì avete bisognu di una presa o un generatore per furnisce u putere necessariu.Di sicuru, pudete sceglie di utilizà cables longu, ma i bills di energia ponu aghjunghje rapidamente.Sicondu a scala di u travagliu di pumping davanti à voi, sta opzione pò esse micca economica.

U doppiu benefiziu di una pompa di presa di forza hè chì si pò spustà intornu à u situ di travagliu cun voi, è pò aduprà a putenza furnita da qualunque mutore chì vi cunnetta in modu continuu è costu-efficace.

Costi operativi

Quandu sceglite trà i mutori elettrici è e pompe di putenza, hè cunsigliu per u turismu è paragunate u rapportu di costu di eseguisce.Hè vale a pena di fà un analisi di u costu in watt di dump per ora è di cunfurmà cù u diesel utilizatu per fà funziunà a pompa di putenza.

Quì sopra hè una breve introduzione à a pompa d'acqua elettrica.Se vulete sapè più nantu à a pompa d'acqua, per piacè cuntattateci.

ti piace ancu tutti


Tempu di Postu: Mar-11-2022